۱۴۰۳/۵/۴
در یکی از مراکز سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی اتفاق افتاد؛
مددجویی که به عشق امام حسین(ع) شیعه شد

مدت ها بود که به این موضوع فکر می کردم؛ تا اینکه ماه محرم رسید . از نزدیک تکاپو و شور و هیجان مددجویان را نسبت به راه اندازی هیأت عزاداری، موکب پذیرایی و علم عاشورایی می‌دیدم و انگار بیش از هر زمانی مرا مصمم‌تر می کرد که تصمیمم را عملی کنم.روزهای اول، دوم و سوم محرم گذشت و من در حسینیه مرکز یاورشهر ۴ در عزاداری و سینه‌زنی شهادت حضرت امام حسین علیه السلام شرکت کردم. روز چهارم روز حضرت حرّ بن‌ یزد ریاحی بود. وقتی امام جماعت و مداح مرکز یاورشهر ۴ داستان نحوه شهادت حضرت حرّ را تعریف کردند همان شب ت

مدت ها بود که به این موضوع فکر می کردم؛ تا اینکه ماه محرم رسید . از نزدیک تکاپو و شور و هیجان مددجویان را نسبت به راه اندازی هیأت عزاداری، موکب پذیرایی و علم عاشورایی می‌دیدم و انگار بیش از هر زمانی مرا مصمم‌تر می کرد که تصمیمم را عملی کنم.روزهای اول، دوم و سوم محرم گذشت و من در حسینیه مرکز یاورشهر ۴ در عزاداری و سینه‌زنی شهادت حضرت امام حسین علیه السلام شرکت کردم. روز چهارم روز حضرت حرّ بن‌ یزد ریاحی بود. وقتی امام جماعت و مداح مرکز  یاورشهر ۴ داستان نحوه شهادت حضرت حرّ را تعریف کردند همان شب تصمیم خودم را گرفتم و ...

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، " آقا صادق" یکی از مددجویان مرکز یاورشهر ۴ است که بیش از دو الی سه ماهی می شود که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر توسط این سازمان ساماندهی شده و پس از غربالگری به مرکز یاورشهر ۴ منتقل شده است.

او از برادران اهل تسنن بود که در روزهای عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان تصمیم گرفت شیعه شود و در هیأت عزاداری یاور شهر ۴ ، فریاد یا حسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) سر داد و در گفتگو با آقایان فضلی و پاک‌نیا از مسئولان فرهنگی مراکز یاورشهر اعلام کرد که تصمیم خود را گرفته و مذهب خود را به شیعه پیرو علی(ع) تغییر داده است.

" آقا صادق " که متولد یکی از شهرهای غربی کشور است می گفت: عشق به امام حسین (ع) و قیام بزرگ عاشورا با من کاری کرد که شیفته مرام و معرفت این امام بزرگوار و حضرت عباس(ع) برادر باوفایش شوم و خوشحالم که در درون خودم با نام و ذکر ائمه اظهار به آرامش می‌رسم.

سیدمحمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن بازدید از مرکز یاورشهر ۴ با " آقا صادق " ملاقاتی کوتاه داشت و در حسینیه این یاورشهر با او به گفتگو پرداخت.

نقیب با ذکر این موضوع که حضرت امام حسین (ع) سفینة النجاة است و قطعا" خوشبختی دنیا و آخرت از طریق کشتی نجات امام حسین (ع) به ساحل می رسد با اهدای یک جلد کلام الله مجید و تمثال حضرت امام حسین(ع) و پرچم سیدالشهدا(ع) برای ایشان آرزوی عافیت و سلامتی در زیر پرچم اهل بیت علیهم‌السلام کرد.