صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

«جهان ما» در شبکه چهار جا شد

مستند «جهان ما» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما این مستند شش قسمتی در گونه مستند انسان و طبیعت، محصول آمریکا در سال 2022 قرار است از شبکه چهار پخش شود.

مدیر دوبله این مستند رامین کاملی است.

این مجموعه مستند به جنبه‌های مختلف جهان طبیعی می‌پردازد و از نگاهی گسترده به منشأ کیهان گرفته تا حیات در سیاره زمین و نحوه عملکرد اقیانوس‌های آن را به نمایش می گذارد. اثر به روایت مورگان فریمن  صورت می گیرد و روایت او به خورشید به‌ عنوان منبع حیاتی انرژی و تأثیر آن بر کره زمین و جانوران و زندگی انسان‌ها را نشان می‌دهد.

این اثر، مجموعه مستندی بسیار جذاب با ساختی بسیار حرفه ای و تاثیرگذار است که در آن از آخرین تکنیک ها و دستاوردها و استانداردها دار زمینه ی ساخت آثار مستند حیات وحش استفاده شده است، در حالی که به لحاظ محتوایی شاهد نگاهی نزدیک تر به درهم تنیدگی هستی و زندگی در سراسر کیهان هستیم. مجموعه نامزد 1 جایزه ی امی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی چهار مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی  چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۲۰۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۰     ساعت: ۱۲ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024