صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

سه حادثه دردناک در سه نقطه از شهر تهران

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عدم توجه به جلو، عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقیله عامل این سه تصادف دلخراش شد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت : در دو روز گذشته در شهر تهران دو حادثه فوتی و یک تصادف منجر به جرح با دو مصدوم به وقوع پیوست که نتیجه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بی احتیاط بود؛ 
تصادف جرحی با 2 نفر مصدوم در خیابان آزادی
سرهنگ جوانبخت گفت : در ساعت 06:30 تقاطع توحید آزادی یک دستگاه موتورسیکلت با سواری 206 برخورد که منجر به مصدومیت راکب و ترک نشین موتور سیکلت و خسارت به خودروی 207 گردید که مصدومان توسط تیم های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند . 
تصادف فوتی در خیابان قزوین
وی ادامه داد : همچنین در ساعت 21:55 شب گذشته در مسیر خیابان قزوین به سمت غرب،بعد از کاظمی داخل لاین ویژه یک وسیله(متواری)با عابر(مرد )برخورد که متاسفانه عابر دردم فوت میگردد . 
تصادف فوتی در جلال واژگونی موتورسیکلت
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : تصادف سوم در ساعت 23:30 شب گذشته نیز در جلال به غرب،پل نصر روی داد که در آن یکدستگاه موتورسیکلت کاوازاکی250 واژگون می گردد و متاسفانه راننده دردم فوت و ترک نشین آن توسط اورژانس منتقل گردید.
در حادثه جرحی اول تیم های منطقه 10 ، در تصادف فوتی دوم تیم های منطقه 17 و در تصادف فوتی و جرحی سوم تیم های منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و نسبت به بررسی صحنه تصادف و ایمن سازی محل اقدام کردند .
سرهنگ جوانبخت در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت : هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.
وی از رانندگان خواست حین رانندگی تمام حواس و تمرکز خود را فقط به این امر اختصاص داده و از صحبت با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن حین رانندگی جدا پرهیز نمایند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۷۱۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۲     ساعت: ۱۰ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 4
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور
  • ١٣ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 17 2024