صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

جمع‌آوری بیش از ۳۷هزارکیلوگرم پسماند خشک غیرمجاز در نواحی سه‌گانه منطقه۸

شهردار منطقه۸ شهر تهران گفت: از ابتدای طرح یکپارچه‌ی ساماندهی و مقابله با زباله‌گردی تا کنون بیش از ۳۷هزار و ۶۷۷ کیلوگرم معادل ۳۷ تن پسماند خشک از سطح محلات سیزده‌گانه جمع‌آوری شده و تعداد ۱۲ اتومبیل غیرمجاز حمل پسماند نیز اعمال قانون و توقیف شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸، "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با اشاره به استمرار و تداوم گشت‌زنی در زدودن چهره شهر از پدیده زباله‌گردی توسط عوامل اجرایی منطقه، اظهار کرد: با توجه به جمعیت ۴۲۵ هزارنفری و تولید زباله قابل‌توجه در این منطقه، شناسایی‌کلونی‌ها، نقاط تجمعی و دپوی پسماند خشک همواره به طور مستمر بازدید و رصد شده که در این بازه زمانی تعداد ۵۵۰ زباله‌گرد با بیش از ۳۷ تن پسماند خشک غیرمجاز جمع‌آوری و ساماندهی شد.
وی اضافه کرد: با پاکسازی و جمع‌آوری این میزان از زباله خشک از سطح این نقاط، از ادامه فعالیت عوامل جمع‌آوری غیرمجاز پسماند همچون کولی و کتفی‌ها جلوگیری شده و تغییر فضا و کاربری نقاط تجمعی زباله‌گردها در دستور کار نواحی سه‌گانه قرار دارد. همچنین سرویس‌های جمع‌آوری پسماند خشک در شبانه‌روز در سه سرویس توسط خودروهای اداره پسماند منطقه انجام می‌شود و تعداد ۱۲ دستگاه خودرو غیرمجاز نیزتوقیف و به ایستگاه حکیمیه انتقال داده شده است.
به گفته تنهایی شهردار منطقه با استمرار گشت‌زنی و جمع‌آوری زباله‌گردان در نقاط تجمعی سطح مناطق، می‌توان از گسیل شدن این افراد به مناطق همجوار و برهم زدن آراستگی محیطی مناطق جلوگیری کرد.
براساس گزارش اداره ساماندهی منطقه هشت نیز اجرای گشت‌های خدمات اجتماعی در سطح منطقه به صورت مستمر در دستور کار قرار داشته و در حال اجرا است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۸۱۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۶     ساعت: ۱۶ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024