صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تعطیلی مدارس ابتدایی و خلوتی معابر پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حمل و نقل عمومی بر کاهش ترافیک تاثیر دارد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر  درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه 1403از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم .
 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراههای همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمدعلی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است.
 
وی ادامه داد: همچنین بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج ، آزادگان ، بابایی ، نیروی زمینی ، شهید سلیمانی، صیاد، زین الدین، امام علی (ع)، علامه، جانبازان، بزرگراه لشگری و رسالت نیز در حال شکل گیری و پر تراکم است .
 
وی افزود : بر همین اساس انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت جنت آباد ،  آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر روان و خلوت ، آزادگان خلوت و روان ، آبشناسان به شرق ستاری نیمه سنگین و در حال حرکت  ، علامه شقایق روان و در حال حرکت ، شیخ فضل الله پل یادگار سنگین و در حال حرکت ، بابایی نیروی زمینی روان و در حال حرکت ، زین الدین امام علی ع روان ، کردستان گمنام   و رسالت نیز از پل سید خندان سنگین می باشد .

وی گفت: ترافیک نواب که انتهای آن به میدان نهم دی می رسد از ورودی تونل توحید است که چند لاین عبوری تبدیل به سه لاین می شود .
 
سرهنگ کشیر ابراز داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض کم پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد .
 
سرهنگ کشیر گفت : قطعاً افزایش حمل و نقل عمومی تاثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک و کاهش آلودگی شهر خواهد داشت امروز شنبه هوای تهران کمی بهتر است و تعطیلی مدارس نیز بر کاهش ترافیک تاثیر گذاشته است .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۸۶۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024