صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

هدفمند دار کردن بانک توسعه تعاون با سامانه هوشمند تی تی پلاس

کارشناس روابط عمومی بانک توسعه تعاون در بخش نمایشگاه‌ها از طرح رویان و سامانه هوشمند غیرحضوری تی تی پلاس برای هدفمند دار کردن بانک توسعه تعاون خبر داد.

به گزارش جهانی پرس، در هشتمین همایش ملی کار با هدف طرح مسائل ،گفت و گو و تشریک مساعی میان نمایندگان دولت و گروه‌های کارگری و کارفرمایی به منظور یافتن راه حل صحیح و مورد توافق در زمینه های مربوط به حوزه‌های تعاون ،کارورفاه اجتماعی درسطح ملی با حضور نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی برگزار شد، اظهار کرد: طرح رویان، سامانه هوشمند غیر حضوری تی تی پلاس و ... مواردی هستند که در این همایش به معرض عموم قرار دادیم.
وی افزود: سامانه هوشمند غیر حضوری تی تی پلاس برای بانک توسعه تعاون است که هموطنان با حضور در این سامانه می توانند به سایت مرکز مراجعه کرده و از طریق اسکن QR کد موجود در سامانه یا استفاده از لینک مستقیم ارتباط برقرار کنند.
صادقی ادامه داد: در طرح رویان که به کشاورزان اختصاص دارد؛ شرایط پرداخت وام ، نرخ کارمزد، شرایط ماهانه اطلاع داده می شود که با هدف طیف کثیری از کشاورزی است اما تمامی مردم عادی هم میتوانند از این شرایط استفاده کنند.
وی بیان کرد: بانک توسعه در برخی شرایط هدفمند فعالیت می‌کند و خواستیم با این کار چندین بسته که بسته رونق تعاون که برای تعاونی های تولیدی و غیر تولیدی است.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۱۰۱۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۳/۶     ساعت: ۱۴ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 1
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024