صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :

در خیابان آزادی خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شدند

سرهنگ فیروز کشیر از کشف دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در خیابان آزادی تقاطع بهبودی و تقاطع قریب خبر داد و از دستگیری سارق هر یک از آنها قبل از متواری شدن گفت .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز کشیر ضمن تایید این خبر گفت : در ساعت 12:00 ظهر دیروز در محدوده خیابان آزادی - تقاطع دکتر قریب ،کلانتر ارشد منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی به یکدستگاه سواری زانتیا دستور ایست داده  که پس از بررسی مشخص گردید سواری مذکور دارای سابقه سرقت می باشد . سارق در لحظه اول قصد متواری شدن را داشته که با هوشیاری تیم راهور از فرار وی ممانعت و وی به همراه خودروی مکشوفه جهت ادامه مراحل قانونی به عوامل کلانتری تحویل داده شد . 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اراز داشت : همچنین در ساعت 15:45 بعد از شهر دیروز در مسیر تقاطع خیابان آزادی - بهبودی تیم منطقه 10 پلیس راهور تهران بزرگ ، یکدستگاه موتورسیکلت را متوقف نموده که طی استعلام مشخص گردید موتورسیکلت مذکور سرقتی است که این سارق نیزبا اقدام به موقع تیم راهور بلافاصله دستگیر و با تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری شد .
وی اظهار داشت : پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بر انجام ماموریت های مرتبط و جدا از ماموریت های تخصصی روزانه اش و با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش های پی در پی دیده است ضمن انجام ماموریت های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم مشهود نیز برخورد دارد . 
سرهنگ کشیردر پایان اذعان داشت : شهروندان نیز می توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۱۰۷۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۳/۱۰     ساعت: ۱۰ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024