صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

فردی باید سکان داری قوه مجریه باشد که جسارت تصمیم گیری و اجرا را داشته باشد

گردهمایی مسئولان و اعضای فعال ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف با شعار کار جهادی و خدمت به مردم در استان تهران با مدیریت دکتر سید احمد رسولی نژاد، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس- اکرم جدیدی ممتاز- دکتر سید محمد حسینی(مشاور فرهنگی و اجتماعی دولت شهید رئیسی) با حضور دراین مراسم، ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و و همراهان خدوم ایشان حماسه انتخابات را مکمل حماسه شهادت خادمان ملت دانسته و افزودند: انتخابات پیش رو، کاری سرنوشت ساز است تا جاییکه بارها مقام معظم رهبری از رشد اقتصادی، کم کاری و تعلل در دولت های پیشین گله مند بودند که این موضوع با همت و روحیه جهادی شهید دکتر رییسی کشور را متحول شد ما نمی‌خواهیم به وضعیتی و مدیرانی برگردیم که خدمت به مردم برنامه اصلی آنها نباشد. ما به دنبال افرادی که کارنامه روشن و شفاف دارند و طی دوران ۴۵ ساله بعد از انقلاب در خدمت مردم بودند هستیم به لطف خدا افرادی که شورای نگهبان تایید کرده همه سالم و صالح هستند ما به آنها احترام می گذاریم اما فردی باید سکان داری قوه مجریه باشد که توانایی و جسارت تصمیم گیری و اجرا را داشته باشد بعضی مواقع تصمیم و اقدام به موقع می تواند آثار مثبت و درخشانی داشته باشد اینکه یک رئیس جمهور کارها را فقط به کارشناس واگذار کند کافی نیست زیرا کارشناسان اختلاف نظر دارند و این احاطه و اگاهی همه جانبه رئیس جمهور است که پایان دهنده است لذا رئیس جمهور باید ورود کند، تصمیم بگیرد و به تعبیر قرآنی که بارها از زبان رئیس جمهور شهید در جلسات دولت شنیدیم "وَشاوِرهُم فِی الأَمرِ ۖ فَإِذا عَزَمتَ فَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ المُتَوَکِّلینَ " وقتی تصمیم گرفتید دچار تزلزل و تعلل نشوید.تاخیر در مسائل شخصی افت دارد چه رسد به مسائل اجتماعی.
دکتر قالیباف از ۱۹ سالگی فرمانده جنگ بوده یعنی مدیریت بحران، حفظ جان عده ای کار بسیار دشواری است که بسیاری  از افراد از آن پرهیز می کردند کسی که در آن دوران در کنار سرداران بزرگی مانند شهید همت این مسئولیت را به عهده گرفته است. دکتر قالیباف از دوستان نزدیک سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور بوده است این خود یک آزمون بزرگ بودریار کبیر انقلاب، در پایان جنگ گاهی می فرمودند: بعضی ها حتی از دور هم دستی بر آتش نداشتند اما برخی ها در کوران درگیری و عملیات جنگی بودند.بعد از جنگ، فرمانده نیروی هوایی سپاه بود در بین افراد جبهه انقلاب، تعابیر و تشکری که حضرت آقا از دکتر قالیباف تحت عنوان کاردان، کارآمد، مدیر جهادی_ انقلابی و...کرده اند نشان دهنده اعتماد ایشان به قالیباف است. با در نظر گرفتن شرایط کنونی، متوجه می شویم چه کسی می تواند با قدرت کار را پیش ببرد. انتخابات پیش رو فقط انتخاب رئیس جمهور نیست بلکه انتخاب مدیران کشور است.ما نمی‌توانیم ایستایی و عقب گرد را دوباره تحمل کنیم. برخی حتی برای واکسیناسیون به دنبال تصویب ای تی اف بودند در حالیکه آقای رییسی واکسن را هم وارد و هم با برخی از کشورها تولید کردند. فکر می‌کنم در بین همه ی کاندیداها ، آقای قالیباف با آن سابقه و پیشینه درخشان بوده است. نیروی انتظامی و شهرداری از جاهایی هستند که اداره آنها کار آسان و ساده ای نیست اما قالیباف در این سازمان ها تحول ایجاد کرد و رضایت مردم را برآورده کرد. اداره مجلس، کار دشواری است که پختگی ایجاد می کند فردی که چهار سال مجلس اداره کرده است به تمام امور کشور آگاه است.ما می خواهیم رئیس جمهوری انتخاب کنیم که رئیس شورای امنیت ملی، رییس شورای انقلاب فرهنگی است در چهار سالی که من وزیر فرهنگ و ارشاد بودم هر هفته با رئیس صدا و سیما، دبیر شورای انقلاب فرهنگی،رییس سازمان تبلیغات و شهردار تهران در بیت مقام رهبری درباره مسائل فرهنگی جلسه داشتیم این بدان معنی است که آقای قالیباف علاوه بر مباحث سیاسی و امنیتی به مسائل فرهنگی هم واقف هستندرییس جمهور باید بتواند رئیس قوه مجریه را مجاب کند که خوشبختانه آقای قالیباف در این موضوع هم با توجه به عقبه خود، اشراف دارند. تجربه اداره مجلس برای رسیدن به اهداف ملی بسیار کارایی دارد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۳۹۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۳/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024