صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
مراسم 'دختران فردا' را فرهنگسرای سلامت برگزار می کند

'دختران فردا' میزبان نوجوان فرهنگسرای سلامت

مراسم 'دختران فردا' در روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ به همت فرهنگسرای سلامت در راستای مسئولیت پذیری نوجوانان ، ایجادفضایی جهت گفتگو و تبادل نظر در محافل اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت، مراسم "دختران فردا" در روز پنجشنبه 31 خرداد ماه 1403  به همت فرهنگسرای سلامت  در راستای مسئولیت پذیری نوجوانان ، ایجادفضایی جهت گفتگو و تبادل نظر در محافل اجتماعی برگزار می شود.
در این مراسم که با هدف تشکیل پاتوق های نوجوانان در فضاهای امن اجتماعی با رویکرد کنشگری اجتماعی می باشد همراه  با حضور نوجوانان کنشگر محله و کانون ها با مدیریت فرهنگسرای سلامت  برگزار می شود.
در این مراسم با تمرکز بر مسئله توانمندسازی دختران برگزار می شود که این مسئله همسو با " دختران فردا"  است ، که طی مراسم همراه با معرفی دختران برتر پایگاه بسیج و مسجد ابوذر و نوجوان کنشگر کانون ها ، از آنان تقدیر می شود.
مسیر پیشرفت هر جامعه ای ناگزیر نیازمند توانمندسازی زنان و دختران است. این توانمندسازی باید با تمرکز بر فرهنگ ایرانی-اسلامی و با توجه به الگوی سوم زن که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سخنان خود بر آن تاکید نموده اند در کشور صورت گیرد.
برخلاف گذشته دیگر همه تلاش ها متوجه جوانب رفاهی برای زنان نیست بلکه جنبه مسئولیت و نقش آفرینی آنان مورد توجه روز افزون است. توانمندسازی زنان و دختران به مسائل پیچیده اجتماعی، روانی و اقتصادی وابسته است و به منزله فرایندی چند وجهی شامل آگاهی، باورها و رفتارهای فردی و جمعی است که بذل توجه سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان را می طلبد.
اکنون وارد گام دوم انقلاب شده ایم و در این گام یکی از فرصت‌های جدیدِ تحولِ کشور، دختران هستند
با این دغدغه ، فرهنگسرای سلامت در قالب این برنامه و تمدن اسلامی، توانمندسازی، سلامت اجتماعی، تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و مطالعات تطبیقی به اندیشه ورزی در حوزه مسائل اجتماعی زنان و دختران می پردازد .
ضمنا سخنرانی، مولود خوانی، مسابقه حضوری، پخش کلیپ و .... همراه با تقدی و پذیرایی از بخش های دیگر این مراسم می باشد.
زمان برگزاری این مراسم در روز پنجشنبه 31 خرداد ماه 1403 ساعت 17 درسالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت  خواهد بود.
این‌برنامه برای خانواده ها  آزاد و علاقه مندان جهت شرکت در برنامه می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند  مراجعه نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۴۲۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۳/۳۱     ساعت: ۸ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024