صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بسیجی فعالی که خود را وقف قالیباف می کند

محمد وطن خواه جوانی است محافظه کار. او را ببینی فکر می کنی که یک بسیجی فعال با تفکرات بسیجی است اما وقتی پای صحبت های او می نشینی و با او همکلام می شوی متوجه این موضوع خواهی شد که این جوان عاشق کار و زندگی و خانواده اش است و اتفاقا پایبند به نظام مقدس اسلام و رهبر انقلاب و همینطور دکتر محمد باقر قالیباف است.

به گزارش جهانی پرس، وطن خواه همچنین سابقه کاری قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، کار در شهرداری با شهردار منطقه ۱۵ در زمان شهرداری قالیباف، برگزاری اردوهای جهادی شهرستان های دورافتاده، پخش جهیزیه ها  وابسته های معیشتی در منطقه ۱۵ و روابط عمومی با اساتید فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را داشته است.
این جوان انقلابی که در حوزه های فرهنگی و جهادی فعالیت زیادی داشته و در سابقه وی سابقه همکاری در طرح های جهادی قرارگاه امام رضا و اردوهای جهادی و برگزاری کلاسهای آموزشی فرهنگی با استادان مختلف را داشته در حین همین مراحل سابقه برخورد و همکاری با جناب دکتر قالیباف را هم داشته است او این روزها فعالیت هایی مردمی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بخصوص ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف دارد. با او در مورد زندگی و کار و ورزش پرسیدیم که میخوانید:

شغل شما چیست ؟

به نوعی می شود گفت همه کاره و هیچ کاره در کنار شغل آزاد، محافظ هم هستم یعنی محافظت از افراد نامی در ایران یکی دیگر از کارهایی است که انجام می دهم همچنین مشاور اقتصادی کارهای تجاری و صنعتی هم دارم.

آیا شما ازدواج کرده اید؟
سه سال است که متاهل شده ام.

چطور این شغل را انتخاب کردید؟
بنده عقاید سیاسی دارم و نسبت به افرادی که با آنها کار کرده ام نوعی وابستگی و دلبستگی دارم جوانتر که بودم در زمان دانشجویی در بسیج دانشجویی فعال بودم و کارهای جهادی بسیاری کرده ام.
در کنار کارهای جهادی گاهی اوقات بوده که در کنار دکتر قالیباف در استانهای مختلف حضور داشتم.
بنابراین به ایشان یک نوع دین دارم که در انتخابات ریاست جمهور ی که ایشان حضور داشتند به نوعی برای موفقیت ایشان فعالیت می کردم.

چه نوع ورزشی می کنید؟
غریق نجات و جودو  

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۴۴۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱     ساعت: ۱۸ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 1
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۸ تير
  • ٢١ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jun 28 2024