صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به میزبانی کتابخانه شهید فهمیده برگزار می شود

یازدهمین نشست «بچه کتابخون‌ها» در فرهنگسرای بهمن

یازدهمین نشست «بچه کتابخون‌ها» با مروری بر کتاب «روزی که شیطان گریست» با حضور نوجوانان کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن به موضوع واقعه غدیرخم اختصاص دارد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در این نشست که از ساعت 17 دوشنبه چهارم تیرماه درکتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، نوجوانان حلقه کتابخوانی به بحث وگفتگو پیرامون کتاب «روزی که شیطان گریست» تالیف نورالدین هاشمی وکتاب هایی با موضوع رخداد غدیرخم و سلسله روایت هایی از سیره حضرت علی(ع) می پردازند.
به گفته ی مدیر امورکتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دورهمی‌های یازدهم تا چهاردهم «بچه کتابخون‌ها» در تیرماه با موضوعات متنوعی طراحی شده تا ضمن مطالعه کتاب‌های داستانی، نوجوانان کتاب‌ها را دسته‌جمعی بخوانند و فعالیت‌های جنبی همچون حکایت کتاب «حک»، خوانش، نقد و بررسی، تولید محتوای کتاب‌محور را نیز تجربه کنند.
بر اساس این گزارش، تاکنون، بیش از ۲۰ هزار نوجوان در این باشگاه کتابخوانی ثبت‌نام کرده‌اند. دورهمی «بچه کتابخون‌ها» که از آبان‌ماه سال گذشته هر دو هفته یک‌بار بود، پس از برگزاری ۱۰ نشست با محوریت کتاب و کتابخوانی، با آغاز فصل تابستان در قالب نشست های هفتگی در فرهنگسراهای شهر تهران دنبال می‌شود.
نوجوانان برای شرکت در این دورهمی‌های کتاب می‌توانند، سایت tlibrary.tehran.ir را مشاهده کنند یا برای حضور در برنامه یاد شده به کتابخانه شهید فهمیده واقع در فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۴۸۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۴     ساعت: ۱۱ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۸ تير
  • ٢١ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jun 28 2024