صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

معرفی نخستین تولید بین‌المللی آی‌فیلم

فیلم سینمایی «ماهی در قلاب» اولین تولید مشترک سینمایی شبکه آی فیلم با شرکای تاجیک و روس طی یک نشست خبری در شهر دوشنبه تاجیکستان رونمایی شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مرتضی شمسی، نماینده معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما، علیرضا حقیقیان سفیر ایران در تاجیکستان، محمدسعید شاهیان مدیر تاجیک فیلم، نهاد رسمی فیلمسازی در تاجیکستان، عابد نظریان معاون اول وزیر فرهنگ تاجیکستان و چهره‌های هنری و رسانه‌ای تاجیکستان و روسیه در این مراسم حضور داشتند.
مرتضی شمسی نماینده معاونت برون مرزی در این نشست گفت: رسانه جدید فیلم و سریال است. ما محتوای بزرگی همچون ۸۰ هزار موقعیت سلحشوری داریم و هیچ تمدنی در دنیا چنین فرصتی ندارد. ما باید از این فرصت استفاده کرده، با یکدیگر همدل شویم. کارهای مشترک ایران و تاجیکستان باید بیشتر شود .
فیلم سینمایی «ماهی در قلاب» به کارگردانی محی‌الدین مظفر و تهیه‌کنندگی امیر تاجیک و دیمیتری پیرکولاف، محصول مشترک شبکه آی‌فیلم و شرکت سیکاپ از ایران با همکاری شرکت داوفیلم تاجیکستان و امکارت روسیه است که به مدت ۱۰۵ دقیقه در اختیار مخاطبان بین‌المللی قرار خواهد گرفت. نخستین اکران سینمایی فیلم، در ایران خواهد بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۵۰۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۵     ساعت: ۱۱ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۸ تير
  • ٢١ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jun 28 2024