صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نامه فعالان رسانه به نامزدهای جبهه انقلاب در انتخابات

جمعی از فعالان رسانه‌ای کشور با نوشتن نامه‌ای مشترک خطاب به نامزدهای جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری آنها را دعوت به اجماع کردند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری میعاد– جمعی از فعالان رسانه‌ای کشور با نوشتن نامه‌ای مشترک خطاب به نامزدهای جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری آنها را دعوت به اجماع کردند.
متن این نامه به شرح زیر است:
نامزدهای محترم انقلابی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
قطعاً شما بهتر از ما می‌دانید که خطر بازگشت به گذشته خسارت بار دهه نود با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها محتمل است.
اگر حضور همزمان شما باعث تقسیم آرای جبهه انقلاب و تشکیل دولتی غربگرا و آویزان به قدرت‌های پوشالی شود قطعاً باید در پیشگاه خداوند متعال و ملت ایران پاسخگو باشید.
شما یکبار در دوران دفاع مقدس از جان‌تان برای مردم و حفظ انقلاب و کشور گذشتید، حتماً برای شما گذشتن از نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع گزینه صالحی که امکان کسب رأی اکثریت را دارد سخت نیست. این تصمیم انقلابی، ایثارگری و گذشت شما به نفع ملت و انقلاب هیچگاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت و ان‌شاالله دارای اجری عظیم در محضر باری‌تعالی است.
ما فعالان رسانه‌ای چشم‌انتظار این تصمیم مهم و حیاتی شما هستیم تا به امید خدا دولتی انقلابی و ادامه دهنده راه دولت شهید جمهور تشکیل شود.
به گزارش پایگاه خبری میعاد ، طی چند روز گذشته پنج نوبت مناظره بین شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بصورت پخش مستقیم از شبکه های سیما برگزار شد.
علاوه بر این نامزدها علاوه بر تبلیغات میدانی و حضور در محافل و گردهمایی های مختلف ، سفرهای استانی نیز به چند استان کشور داشتند.
علاوه بر اینها چند مستند نیز از هریک از نامزدها از سیما پخش شد.
گفتگوهای رادیویی نیز از دیگر فرصت های تبلیغاتی بود که برای هریک از نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فراهم شد.
حضور در برنامه های مختلف از جمله گفتگوی ویژه خبری، بدون تعارف، گفتگو با کارشناسان و مردم و… نیز از دیگر برنامه های تبلیغاتی هریک از نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشور بود که طی دوهفته گذشته دنبال شد.
علاوه براینها باهماهنگی شهرداری و شورای شهر تهران ، برای هریک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری محل و جاهایی را برای نصب بنر تبلیغاتی یاعکس و… بر روی داربست و بیلبوردها در تهران و سراسر کشور تعبیه کردند.
۸صبح پنج شنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۳ آخر وقت پایان فرصت تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود و پس زمان مقرر توسط ستاد انتخابات کشور هرگونه تبلیغات نامزدها به هر شکل ممکن ممنوع است.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت در سراسر کشور و علاوه ایران در ۳۴۴ نقطه جهان برگزار خواهد شد.
تمدید ادامه برگزاری انتخابات با تصمیم و صدور اطلاعیه توسط ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام خواهد شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۵۲۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۷     ساعت: ۹ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024