صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نگاهی بر فعالیت های انتخاباتی رادیو ایران

مدیر پخش رادیو ایران گفت: این شبکه به عنوان اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین شبکه رادیویی معاونت از گذشته دور تا کنون وظیفه حداکثری پوشش اخبار انتخابات، را بر عهده داشته است.

به گزارش جهانی پرس، سامان پارسا ادامه داد: بعد از تصمیم ستاد انتخابات سازمان، که هر شبکه رادیویی و هر شبکه تلویزیونی به تناسب ماموریت‌هایشان، متناظر همدیگر شدند، به طور طبیعی شبکه یک سیما و رادیو ایران هم دو شبکه متناظر هم تعریف شدند و قرار بر این شد که فعالیت‌های تبلیغی و مناظره‌های اصلی نامزدهای محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دو شبکه رادیویی و تلویزیونی منعکس شود.

وی ادامه داد: سایر فعالیت‌های تبلیغی که در قالب برنامه‌های «مستند» یا گفتگوهای ویژه‌ای که در زمینه اقتصادی در این دو شبکه رادیویی و تلویزیونی لحاظ شد به طور زنده از رادیو ایران تقدیم مخاطبان شد.

پارسا افزود: با توجه به فشردگی بحث چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و شرایط ویژه کشور، کنداکتور پخش رادیو ایران تغییر کرد و  برنامه‌های این شبکه رادیویی با موضوع انتخابات همسو شدند.

مدیر پخش رادیو ایران به برنامه «ایران امروز» با حضور دو جناح «اصولگرا» و «اصلاح طلب»  با رویکرد مناظره و طرح سوالات چالشی که  این امکان را برای مخاطب فراهم می کند که شناخت و درک عمیق تری از دیدگاه های نامزدهای ریاست جمهوری برای حل مشکلات کشور پیدا کند، اشاره کرد

همچنین از برنامه «پاستور شماره14» که نماینده نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع زنان و خانواده و بررسی راهبردهای دولت آینده در حوزه آسیب های اجتماعی، نام برد.

پارسا تصریح کرد: برنامه «ایران امروز» و «پاستور شماره 14» همزمان به شکل تصویری از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا تقدیم مخاطبان گرامی این شبکه رادیویی شد.
 
مدیر پخش رادیو ایران در پایان از دو ویژه برنامه «خانواده ای به نام ایران» که در روز 7 تیر علاوه بر انعکاس رویدادهای تاریخی این روز به همراهی و حضور مردم در روز 8 تیر می پردازد نام برد و افزود: «روز انتخاب» ویژه برنامه ای است که در روز 8 تیر از ابتدای ساعات رای گیری به انعکاس حضور مردم  و اخبار انتخابات می پردازد.

گفتنی است در این دو ویژه برنامه گزارشگران رادیو ایران و «ایرانیاران» منعکس کننده حضور مردم در سراسر ایران عزیز هستند

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۵۳۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۷     ساعت: ۱۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
  • ٢٣ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jun 30 2024