صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیام دعوت رئیس کمیته امداد از آحاد مردم برای شرکت پرنشاط در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

رئیس کمیته امداد در پیامی از مردم ایران اسلامی برای حضور در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن این پیام به شرح زیر است:
انتخابات ریاست جمهوری عرصه بزرگ مردمسالاری دینی و ترسیم کننده سرنوشت چهار سال آینده کشور عزیزمان ایران است که به برکت انقلاب اسلامی و به قیمت خون پاک شهدای گرانسنگ و ارزشمندمان به امانت سپرده شده است.
این فرصت گرانقدر به آسانی به دست نیامده و وظیفه دینی و ملی هر شهروند ایرانی است که با حضور و مشارکت پرشور در انتخابات، حماسه دیگری آفریده و نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ایفا نماید.
باور داریم که حضور هر کدام از ما پای صندوق‌های رای در جهت تقویت قدرت ملی و ساخت پایه‌های ایران قوی، مهم و موثر است و بی‌شک انتخاب اصلح که باید به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد، امر حیاتی و ضروری برای تداوم الگوی خدمت‌رسانی دولت سیزدهم به شمار می‌رود.
در آستانه چهلمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی، از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت می‌کنیم روز جمعه هشتم تیرماه با انتخاب آگاهانه، راه و رسم شهدای عزیز خدمت را زنده نگه داشته و مسیر شکوفایی ایران اسلامی را با رای به نامزد اصلح، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، هموار نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۵۴۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۷     ساعت: ۱۰ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
  • ٢٣ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jun 30 2024