صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تنهایی شهردار منطقه۸ تاکید کرد؛

لزوم پیگیری ویژه پیام‌های سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه

شهردار منطقه۸ در جلسه شورای معاونین، با بررسی عملکرد معاونت‌های اجرایی در حوزه نگهداشت شهر بر لزوم تسریع در فرآیند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ منطقه و پیگیری ویژه آن تاکید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ جلسه رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ در سطح معاونت‌های منطقه و نواحی سه‌گانه با حضور شهردار منطقه، معاونین و مدیران ارشد برگزار شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه با بیان اینکه ارتقاء عملکرد سامانه مدیریت شهری ۱۳۷+ و بهبود رتبه سامانه منطقه می‌بایست بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: هم‌افزایی و پیگیری تمامی حوزه‌های اجرایی و ارائه راهکار برای رفع معضلات،  مدیریت شهری منطقه را به سمت ارتقاء جایگاه این سامانه و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد برد که می‌بایست با دقت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

شهردار منطقه با استماع گزارش سامانه ۱۳۷+ در خصوص عملکرد حوزه‌های خدمات شهری، شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی، ترافیک و اجتماعی منطقه، رسیدگی به درخواست‌ شهروندان که از طریق سامانه به حوزه‌های مختلف ارجاع داده می‌شود را اولویتی دانست که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و نتیجه‌بخش باشد.

وی همچنین با توجه به گستردگی امور خدمات شهری و نگهداشت شهر در این حوزه، بر هماهنگی نواحی سه‌گانه با معاونت خدمات شهری منطقه در پیگیری موضوعات شهروندان تا حصول نتیجه تاکید کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۵۴۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۸     ساعت: ۸ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
  • ٢٣ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jun 30 2024