صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

برگزاری جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه۳ با حضور سید محمد نقیب

جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۳ تهران با حضور سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و تنی چند از مدیران ارشد شهری در سالن جلسات این منطقه برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، در این جلسه ابتدا حمید جوانی شهردار منطقه ۳ صبحت هایی را پیرامون آخرین وضعیت ساماندهی آسیب های اجتماعی در این منطقه مطرح کرد و سپس نمایندگان آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، سپاه پاسداران، پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ها به بیان نقطه نظرات خود در مورد ساماندهی آسیب های اجتماعی پرداختند.
سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز پس از شنیدن صحبت های اعضای قرارگاه نکاتی را به منظور بهبود وضعیت ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه ۳ مطرح کرد.
نقیب با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث آسیب های اجتماعی گفت: حل آسیب های اجتماعی در پایتخت میسر نمی شود مگر با همکاری و همراهی همه سازمان ها و نهادها که در قرارگاه اجتماعی شهر تهران اقدامات بسیار موثری را انجام دادند. همانطور که اقای زاکانی شهردار محترم تهران گفتند ما باید آسیب های اجتماعی را تحویل محلات دهیم و از طریق محلات (مساجد، هیات های مذهبی، گروه های جهادی و مردمی و...) بتوانیم آسیب های اجتماعی را کاهش داده و به شرایط مطلوب برسانیم.
وی با تاکید بر این موضوع که مقام معظم رهبری فرمودند امروز آسیب های اجتماعی خطرناکترین مسئله کشور است و تاثیر بسیاری بر مسائلی دارد که کمر کشور را خم می کند اذعان داشت: طی سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در شهر تهران انجام شده و ایجاد ۲۵ هزار ظرفیت در شهر تهران که ۷۷۵۰ ظرفیت آن توسط شهرداری تهران صورت گرفته بستر مناسبی را برای ساماندهی معتادین متجاهر آماده کرده است و به یاری خدا با هم افزایی دستگاه ها و نهادها در تلاش هستیم که این آسیب ها را کاهش داده و رشد آن را متوقف کنیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۵۹۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۱     ساعت: ۱۲ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024