صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه ۱۲ در جلسه شورای معاونان ومدیران تاکید کرد:

اجرای پروژه های مستمر وغیر مستمر ، منعکس کننده عملکرد منطقه است

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه شورای معاونان و مدیران منطقه بر اجرای دقیق و کامل پروژه ها ی مستمر وغیر مستمر منطقه در زمان معین شده تاکید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه  در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از همه معاونت ها و شهرداران نواحی در اجرای طرح های نگهداشت و پروژه‌های مستمر و غیر مستمر، از دو معاونت خدمات شهری ومحیط زیست و اجتماعی و فرهنگی منطقه در راستای حضور فعال در میهمانی ۱۰ کیلومتری و سامان بخشی آسیب های اجتماعی بطور ویژه قدردانی کرد.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه بر اجرای طرح های ۳۶۰ درجه ، تحول بیست گانه و الگوی خدمت تاکید کرد و افزود: این طرح ها به ترتیب شهرداران نواحی، معاونان مناطق و شهرداران مناطق را مخاطب خود قرار داده است و از آن ها برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان،مطالبه گر است.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه ، نقاط قوت و ضعف فاز اول طرح ۳۶۰ درجه را الگویی برای اجرای بهتر مرحله دوم این طرح دانست که می توان   با هماهنگی، هم افزایی و مشارکت شاهد تغییرات محسوس در معابر، میادین و تقاطع‌ها و کسب رضایتمندی شهروندان باشیم.

وحیدرضا انارکی محمدی تصریح کرد: از اهداف طرح ۳۶۰ درجه برخورداری کل شهر تهران از مزایای طرح در فازهای مختلف است تا هر نقطه‌ای که انتخاب می‌شود معضلات اجتماعی، عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و..آن مرتفع و به نقطه بعدی توجه شود.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه پروژه‌های احداثی را  کارنامه منطقه عنوان کرد و ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به پروژه ها گفت: باید تلاش کنیم تا پروژه ها در زمان بندی اولیه که هنگام آغاز کار مشخص شده است ، به پایان برسد.


وحید رضا انارکی محمدی اولویت مجموعه مدیریت شهری را ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان اعلام کرد   که در این زمینه مدیریت منطقه تلاش دارد برای ایجاد بسترهای مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و نیازمندی‌های آن گام بردارد.

 وی درادامه بر استفاده بهینه از سرمایه و منابع موجود و برنامه‌ریزی دقیق در تکمیل پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیت‌های عمرانی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی دنبال می‌کند و تلاش دارد تا پروژه‌ها و طرح‌های شهری را متناسب با برنامه زمان بندی پیش ببرد.

شهردار منطقه ۱۲ اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی طراحی مناسبی با ویژگی‌های نظارت پذیری، تعهد مدیران، ارتباط پذیری بهتر و... صورت گرفته و در آن راه‌‍ های شناسایی مسائل و مشکلات در پیشبرد برنامه‌ها و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است.

وحیدرضا انارکی محمدی بر چگونگی کمی و کیفی ، نحوه اجرای پروژه‌ها و هماهنگی‌های لازم با پیمانکاران و مشاوران طرح و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می‌تواند در کاهش سرعت پروژه‌ها تأثیر گذار باشد نیز تاکید کرد.

وی در پایان از معاونان و مدیران ذیربط خواست تا به مسئله آسفالت معابر، تبدیل انهار به کانیو، و اقدام محسوس و تاثیر گذار در معابر منتخب طرح الگوی خدمت ، توجه ویژه ای کنند.

در پایان مدیر اداره پایش منطقه در قالب پاورپوینت، وضعیت پیشرفت فیزیکی، ریالی و رتبه بندی منطقه نسبت به مناطق دیگر در اجرای پروژه های مستمر و غیر مستمر را تشریح کرد.

معاونان فنی و عمرانی و اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز ضمن اعلام پروژه های عمرانی  توسعه محله ای و احداثی منطقه و روند پیشرفت آن ها،  به لزوم تسریع در اجرای برخی پروژه ها با توجه به اولویت آن ها نیز اشاره کردند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۶۴۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۲     ساعت: ۱۶ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
  • ٢٧ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jul 04 2024