صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

بازدید جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از موزه

قائم مقام دبیر شورا و رئیس مرکز رصد شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با همراهی جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،دکتر مسعود فیاضی قائم مقام دبیر شورا و رئیس مرکز رصد شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با همراهی جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
فیاضی در پایان این بازدید گفت:آشنایی با سابقه و تاریخ کشور برای نسل های جدید ضرورتی جدی است چرا که این ها جزو هویت ملی ما محسوب می شوند  و اگر ما از این سابقه و تاریخ ملی خودمان غافل شویم نسلی ابتر و بی عقبه خواهیم داشت.
قائم مقام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به جوهره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تمایز آن با سایر انقلاب ها و جنگ های دنیا گفت: این مجموعه ملی با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه و فناوری های روز دنیا به هر دو جنبه تاریخی و جوهره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به زیبایی پرداخته و این را در منظر و دید نسل جوان جامعه قرار داده است.
وی در پایان با تاکید بر لزوم شناخت مخاطب و بروزرسانی پیاپی مفاهیم اراءه شده در موزه گفت: امیدواریم با تلاش مستمر و مجاهدانه مدیران و مسئولان این مجموعه شاهد موفقیت های بیشتر در جهت جذب حداکثری نسل جوان به مفاهیم و ارزش های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۶۵۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۳     ساعت: ۱۰ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024