صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تنهایی در اولین جلسه کمیته ایمنی منطقه۸ تأکید کرد؛

ضرورت تأمین امنیت با رفع خاموشی بوستان‌ها و میادین محلی

شهردار منطقه۸ در اولین جلسه کمیته ایمنی منطقه در سال جاری، بر شناسایی نقاط بی‌دفاع در سطح بوستان‌ها و میادین محلی منطقه با اصلاح روشنایی این نقاط و پیگیری ویژه کمیته ایمنی منطقه تأکید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به پیگیری جدی مصوبات کمیته ایمنی منطقه توسط حوزه‌های مربوطه بیان کرد: لزوم رعایت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه با نظارت و رصد دقیق کمیته ایمنی(HSE) منطقه میسر خواهد شد که در این راستا اقدامات ویژه‌ای در خصوص ایمن‌سازی ساختمان‌های منطقه صورت گرفته است.
تنهایی همچنین با توجه به وجود میدان‌گاه‌ها و بوستان‌های محلی در سطح منطقه، بر لزوم تأمین روشنایی این فضاها و رفع نقاط بی‌دفاع با هماهنگی معاونت‌های تخصصی منطقه برای استفاده و تردد شهروندان و ساکنان تأکید کرد.
شهردار منطقه در ادامه اعمال هرگونه اقدام در راستای ایمنی‌سازی فضاهای در اختیار منطقه و همچنین پیگیری کمیته برای نتیجه‌بخش بودن این فرایند را خواستار شد.
در این جلسه با حضور معاونین، مدیران ارشد، شهرداران نواحی، دبیر ستاد بحران و مدیر اداره HSE توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای مفاد اعلام شده در نظام نامه جامع بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست شهرداری تهران، نحوه برگزاری جلسات کمیته HSE منطقه و نواحی، روند برگزاری جلسات کمیته ایمنی در نواحی و اقدامات ویژه در راستای ایمن‌سازی ساختمان‌های نا ایمن ارائه شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۶۹۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۶     ساعت: ۱۱ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
  • ١٤ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 18 2024