صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در راستای ارتقای خدمات سلامت به شهروندان؛

احداث همراه سرا در منطقه ۱۲ کلید خورد

در راستای ارتقای خدمات سلامت به شهروندان و آسایش همراهان بیمار ، ملکی در محله سنگلج منطقه ۱۲ پس از بهسازی و تجهیز به همراه سرا تبدیل می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت : پس از بازدید و بررسی دقیق املاک متعلق به شهرداری به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه ، مرمت و تجهیز ملک واقع در کوچه پارک محله سنگلج برای احداث همراه سرا در دستور کار معاونان فنی و عمران و اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت .

شهردار منطقه۱۲ افزود : این ملک شامل سه طبقه ۳۳ متری (در مجموع ۱۰۰ مترمربع ) که با توجه به فرسودگی بنا، قرار هست با تراشیدن و جمع‌آوری قسمت‌های فرسوده و بازسازی به همراه اجرای مجدد لوله‌کشی و سیستم برق رسانی و در نهایت نصب تجهیزات ( کابینت‌بندی، کولر و ...) تا شهریور ماه آماده بهره‌برداری و میزبانی از همراهان بیماران باشد.

وی با اشاره به اینکه همراه سرا‌ه اقامتی چندروزه و قابل تمدید را  در منطقه مهیا می‌سازد، گفت: این مکان  رایگان است و  در آن خدمات اجتماعی متناسب با همراهان بیمار کم برخوردار مانند  جای اسکان و استحمام و یک وعده‌غذای گرم ارائه می‌شود.

وحید رضا انارکی محمدی ضمن اشاره به اینکه در منطقه ۱۲  بیمارستان‌های بسیاری وجود دارد، ایجاد  همراه سرا را از موضوعات مهم  و ضروری دانست و افزود : یکی از موضوعات اصلی در این منطقه نیاز به سرپناه برای همراهان بیمار است چراکه هر بیمار پیش از ۲ همراه دارد که اطراف بیمارستان چادر می‌زدند و این اقدام برای زیبایی چهره منطقه  نیز مناسب نیست.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۷۴۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024