صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مختلف کشور

سازمان هواشناسی برای برخی از استان‌ها رگبار و رعد و برق و برای برخی دیگر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی کرده است.

به گزارش جهانی پرس از صداو سیما بر اساس این گزارش در استان‌های آذربایجان غربی، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران سمنان، گلستان، کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
همچنین فردا در برخی نقاط استان‌های مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان، کرمان، شمال هرمزگان و جمعه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر و شب رخ خواهد داد.
امروز ماندگاری هوای گرم در غالب مناطق کشور پیش بینی شده است و روند افزایش دما بیشتر در مناطق جنوب غرب و استان‌های غربی کشور تا پایان هفته رخ خواهد داد.
وزش باد شدید هم پدیده غالب در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات خواهد بود و موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد. شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۷۸۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۲۰     ساعت: ۱۱ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024