صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

افزایش تعداد متقاضیان در صف وام ازدواج جوانان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: تعداد متقاضیان در صف برای وام ازدواج جوانان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش با اشاره به افزایش تعداد متقاضیان وام ازدواج جوانان افزود: به دلیل همکاری نکردن برخی از بانک در پرداخت تسهیلات مشکل وام ازدواج جوانان همچنان پابرجا است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: از جمله مشکلاتی که زوج‌های جوان درباره دریافت وام ازدواج از آن شکایت دارند؛ پرداخت نشدن یک ماهه وام ازدواج بعد از تکمیل مدارک و همچنین موضوع ارجاع به شعبه است.
 
متقی فر افزود: در سه ماه اخیر سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ تعداد متقاضیان در صف وام ازدواج افزایش پیدا کرده است و به همین علت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان این موضوع را رصد و پیگیری کرده است و برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات ازدواج، گزارشی از وضعیت کنونی تنظیم و  به چهار دستگاه نظارتی ارسال کرده است.
 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: این معاونت وضعیت کنونی را رصد کرده است و بطور جدی پیگیر پرداخت وام ازدواج جوانان و اجرایی شدن درست قوانین بانکی در این زمینه است.
شناسنامه


کدخبر: ۳۶۴۸۲۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۲۳     ساعت: ۱۱ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024