صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تعیین تکلیف ۴ ساختمان بحرانی ناحیه ۱ منطقه ۱۲ تا پایان شهریور ماه

پیرو اهتمام ویژه شهرداری تهران و تاکید شهردار منطقه درخصوص تسریع در ایمن سازی املاک ناایمن و بحرانی، در سطح منطقه ۱۲، ۴ ساختمان بحرانی ناحیه ۱ قلب طهران تا پایان شهریور ماه امسال تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش جهانی پرس- مریم علیکردی- شهردار ناحیه ۱ به همراه رئیس اداره حقوقی، رئیس HSE ، دبیرستادبحران، رئیس آتش نشانی ایستگاه مرکزی حسن آباد و مدیران ستادی ناحیه، از ۴ملک بحرانی ناحیه  بازدید کردند وپس از برگزاری جلسات با مالکین و هیئت مدیره ساختمانها تصمیماتی جهت تسریع در ایمن سازی املاک اتخاذ گردید.


یلوه شهردار ناحیه ۱ گفت :  املاک ناایمن ناحیه ۱ منطقه ۱۲ در ۴ سطح طبقه بندی شده است که املاک مورد بازدید  در سطح بحرانی این املاک قرار داردکه با توجه به قدمت و سابقه و اهمیت این املاک باید هرچه سریع تر نسبت به ایمن سازی املاک فوق اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت و تداوم پیگیری همه جانبه نهادهای متولی در خصوص رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن، بر تعیین تکلیف ساختمان‌های بحرانی ناحیه ۱ منطقه ۱۲ در نیمه اول سال تاکید کرد و افزود: با مشخص شدن مختصات و نوع ناایمنی و بحران، نهاد قضائی در کنار دستگاه‌های اجرایی برای ضمانت اجرای رفع ناایمنی ساختمان‌ها در این محلات مشارکت و تمهیدات لازم اتخاذ خواهد شد.

شهردار ناحیه ۱، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در ۱.۵ سال اخیر و با کمک دستگاه قضائی و پای کار آمدن دادستانی تهران، تمامی مالکان ساختمان‌های پرخطر و بحرانی دعوت و تذکرات و اخطارهای لازم را دریافت کردند که در نهایت خروجی این پیگیری و تلاش‌ها، کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۴۸۸۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۲۷     ساعت: ۱۴ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024