صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هوای تهران مطلوب‌تر شد

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، شاخص کیفیت هوای تهران ۲۸ تیر بر روی عدد ۹۹ و هوا در وضع قابل قبول و سالم است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، شاخص کیفیت هوای تهران که در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۱۳ قرار داشت و هوا برای گروه‌های حساس آلوده بود امروز ۲۸ تیر بر روی عدد ۹۹ قرار دارد و هوا در وضع قابل قبول و سالم است.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، در ایستگاه هواشناسی پارک شکوفه در منطقه ۱۴، هوا برای همه گروه‌ها و در ۱۲ ایستگاه هواشناسی هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

در ۹ ایستگاه هوا قابل قبول و مطلوب و در یک ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ هوا پاک است. از ابتدای امسال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۱ روز هوای قابل قبول، ۲۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۴۹۰۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۲۸     ساعت: ۱۰ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024