صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
از شنبه هفته گذشته در شهر تهران ؛

با تخلف پوشش پلاک ۷ هزار موتورسکلت برخورد شده است

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: اختصاص تیم های ضربت در مناطق راهور و برخورد ویژه با یک تخلف خاص انجام می شود

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص برخورد با تخلفات پوشش پلاک در پایتخت توضیح داد . 
سرهنگ مومنی گفت : برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه ای که در سطح معابر تردد می کند باید پلاک خوانا بر روی آن نصب شده باشد .
وی افزود : یکی از تخلفاتی که همیشه پلیس با آن برخورد دارد بحث پوشش ، تخلفات و دستکاری پلاک می باشد و تصمیم گرفته شد که در تقویم عملیاتی امسال با برنامه ریزی صورت گرفته در زمانی مشخص و متناسب با وضعیت جامعه و شهر با تخلفات پلاک به صورت جد برخورد شود . 
سرهنگ مومنی افزود : در سه ماهه سال جاری با 105 هزار تخلف پلاک موتورسیکلت در شهر تهران یعنی روزانه با هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف برخورد شده است .
وی گفت : اما از شنبه هفته گذشته با تخلف پوشش پلاک 7هزار موتور سیکلت یعنی روزانه 1750 موتورسیکلت (دو برابر روزهای دیگر) برخورد ویژه شده است .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در هفته ای که پشت سر گذاشتیم بحث برخورد با تخلفات پلاک وسایل نقلیه از جمله دستکاری و پوشش و هر موضوعی که به پلاک مربوط می شود را داشتیم .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : پلیس راهور تهران بزرگ بغیر از آنکه با تخلفات دیگر برخورد می کند با یک تخلف خاص توسط گروههای ضربتی که در مناطق حضور دارند به صورت شاخص و ویژه برخورد و این گروهها فقط مختص به برخورد باآن تخلف خاص هستند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۴۹۹۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۳۱     ساعت: ۱۵ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024