صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

معاینه و ویزیت اولیه رانندگان حمل و نقل عمومی با حضور پزشکان متخصص در پایانه شرق

در راستای سیاست‌های حوزه حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص انجام اقدامات اجرایی با هدف کاهش نرخ سوانح ترافیکی و بالتبع کاهش آسیب‌های جانی و مالی؛ معاینه و ارزیابی سلامت رانندگان حمل و نقل برون‌شهری و درون‌شهری در پایانه شرق مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، علی اقیان مدیر پایانه مسافری شرق با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به سلامت رانندگان به عنوان ارکان اصلی در تصادفات جاده‌ای (راننده، جاده و خودرو)، یکی از وظایف ارگان‌های خدمت‌رسان به شهروندان جامعه است و به‌همین منظور با هماهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی (اداره سلامت) منطقه ۱۳ و با همکاری مرکز بهداشت شرق تهران در غالب طرح پروژه‌های خلاقانه و نوآورانه اجرایی ۱۴۰۳ و با شعار "حال خوب ساختنی است" در مرحله اول این طرح، معاینه و ویزیت اولیه بیش از ۱۵۰ نفر از  رانندگان دورن شهری و برون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه شرق مورد اقدام قرار گرفت.
وی افزود: در این طرح پزشکان متخصص (پزشک متخصص داخلی، پزشک عمومی، پزشک روانشناسی و مشاوره، کارشناس تغذیه، به‌همراه کارشناسان پزشک) بصورت رایگان عهده‌دار ویزیت و تست‌های مربوطه بودند و افرادی که تشخیص به بیماری‌های دیابت، قلب و عروق، داخلی و... بودند، احصا و برای ادامه روند درمان به مراکز پذیرش سطح منطقه ارجاع گردیدند.

اقیان در ادامه از برگزاری دوره های ویژه راهنمایی و رانندگی با حضور افسران زبده راهور برای رانندگان در پایانه شرق خبر داد و گفت: این دوره‌ها نیز با هدف کاهش تصادفات رانندگی برای این عزیزان به صورت دوره‌ای برگزار می‌گردد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۰۰۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲     ساعت: ۱۱ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024