صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«با کربلا» روایتگر قصه هیئت‌های دانش آموزی

برنامه «با کربلا» که مدتی است از شبکه آموزش پخش می‌شود بعد از دهه اول با بخش‌های متنوع تری بر روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «با کربلا» (مدرسه عشق ) در 50 قسمت 60 دقیقه ای از هفتم محرم، 23 تیر ماه تا پایان ماه صفر از شبکه آموزش روی آنتن می رود.این برنامه همزمان از دو استودیو واقع در تهران و کربلا به صورت زنده پخش می‌شود. دکور برنامه به صورت کلاس طراحی شده و علاوه بر مجری و میهمانان، دانش آموزان دانشجویان و سایر گروه های مردمی در استودیو حضور دارند.

برنامه «با کربلا» برنامه ای تعاملی است که مخاطبان عکس و فیلم و دلنوشته های خود را در این برنامه به اشتراک می گذارند. مخاطبان این برنامه می توانند عکس، دلنوشته و فیلم های خود را به شماره 09108994244 ارسال نمایند. در این برنامه آداب معنوی زیارت بیشتر در گعده های دانش آموزی و دانشجویی و همراهی با آنان در این سفر معنوی با همکاری معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سایر متولیان حوزه فرهنگی و معارفی به تصویر کشیده می شود.

این برنامه از بخش های مختلفی تشکیل شده است مانند قصه هیئت‌های دانش‌آموزی، میز سوگواری، کوله پشتی و میز خبر، در بخش "قصه هیئت‌های دانش‌آموزی" قرار است در هر قسمت دانش آموزان روایتگر فعالیت های خود، والدین و معلم‌هایی که در این ایام با برگزاری هیئت‌هایی در داخل مدرسه به اشاعه فرهنگ عاشورایی و ایجاد شور به همراه شعور حسینی پرداخته اند باشد.
 در بخش میز سوگواره با اجرای محمد متین و محمد حسین که دو دانش آموز علاقمند به اجرا هستند با مخاطبین ارتباط دو سوی برقرار شود. در این بخش مخاطبین هرچه عکس فیلم و دلنوشته دارند برای برنامه ارسال می‌کنند تا تمام این عکس‌ها و فیلم‌ها و دلنوشته‌ها در برنامه خوانده و دیده شود.

قرار است در بخش کوله پشتی مخاطبین که قدم در راه کربلا برای پیاده‌روی اربعین می‌گذارند کوله پشتی‌های خود را با خلاقیت خود تبدیل به یک رسانه نمایند و از این کوله پشتی ها عکس و فیلم‌هایی را برای برنامه ارسال نمایند.

 همچنین در بخش میز خبر دو مجری دانش آموز دیگر به همراه دوستان خود یک گروه جستجوگر ایجاد کرده‌اند تا اخبار و مطالب مرتبط با محرم اربعین و پیاده‌روی اربعین را با مردم به اشتراک بگذارد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۰۴۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲     ساعت: ۱۴ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024