صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آموزش اپلیکیشن شهرزاد و سامانه نوماند به همه پرسنل خدماتی درمنطقه١٢

با تلاش اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه١٢ تهران، همه پرسنل خدماتی ساختمان‌های تابعه و زیر مجموعه شهرداری مستقر در محدوده منطقه دوازده، از خدمات آموزشی چگونگی نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن شهرزاد و همچنین آشنایی با سامانه نوماند برخوردار شدند.

‌به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه دوازده، دراین باره گفت: اکنون با اجرای چنین طرح‌هایی درسطح نواحی شش‌گانه، شاهدگسترش و توسعه برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در زمینه تفکیک زباله از مبدا و جداسازی پسماند‌های با ارزش هستیم.                                
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه١٢ اضافه کرد: کارشناسان اداره مدیریت پسماند شهرداری این منطقه به شکل روزانه و مستمر این نوع اطلاعات و آگاهی‌ها را دراختیار اقشار مختلف جامعه از‌جمله زنان خانه‌دار، شاغلان و اصناف راسته‌های تجاری و بازار تهران، مساجد، حسینیه‌ها و... قرار می‌دهند.
‌سیدغلامعلی غفوری فرد، رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه١٢ نیز درباره این خبر توضیح داد: اجرای طرح آموزش چهره به چهره تفکیک زباله از مبدا، چگونگی نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن شهرزاد و آشنایی با سامانه نوماند ویژه همه پرسنل خدماتی شاغل درساختمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران، در ٢ نوبت صبح و عصر با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل مراکز مذکور درتفکیک و جداسازی پسماند‌های با ارزش به اجرا درآمد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۰۶۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۳     ساعت: ۱۲ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024