صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر پرویز سروری:

دیگر کلونی های معتادان را در سطح شهر نمی بینیم

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان و کلونی‌های آسیب در پایتخت گفت: در این سه سال ۷۷۵۰ ظرفیت به یاور شهرها اضافه شده تا شرایط به بهترین وجه برای ساماندهی معتادین متجاهر فراهم شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: امروز با قاطعیت می‌توانیم بگوییم دیگر کلونی‌های معتادان را در شهر نمی‌بینیم و با این اقدام بزرگ مدیریت شهری شاید در آینده نزدیک، کمتر شاهد یک معتاد متجاهر در شهر باشیم.
وی با اشاره به بازسازی اکو پارک فرحزاد هم اضافه کرد: این بوستان به گونه‌ای بازسازی شده که طبیعت دستخوش تغییر نشود و متناسب با آن ظرفیت سازی های انجام شده و در هفته‌های آینده بازسازی می‌شود و به احتمال زیاد افتتاح می‌شود تا بزرگترین تفرجگاه مردم باشد.
وی ادامه داد: شاید باید گفت تاکنون مردم جرات نداشتند در این بوستان بدلیل حضور و تجمع وسیع معتادین، سارقان و بزهکاران حضور یابد اما با ساماندهی که صورت گرفت اکنون این تهدید به یک فرصت تبدیل شده که اقدامی بسیار زیبا و اثر گذار است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۳۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۶     ساعت: ۱۳ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024