صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

توقف داریم تا توقف ! ایستادن لحظه ای با توقف طولانی مدت فرق دارد

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: در محل توقف مطلقا ممنوع ، توقف یک لحظه ای هم امکان ندارد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص توقف و ایستادن در معابر توضیح داد . 
سرهنگ کشیر گفت : آیین نامه راهنمایی ورانندگی به صراحت تعریفی کامل از تخلفات ساکن را بیان داشته است . 
وی افزود : ایستادن یعنی : ایستادن یک وسیله نقلیه در زمان کوتاه که به عبارت ساده تر به شما مجوز می دهد که به مدت کوتاه در یک محل توقف داشته باشید . 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در مورد بعدی ممکن است ایستادن ممنوع و یا مطلقا ممنوع باشد که عبارت است از اینکه راننده یک لحظه هم نمی تواند در آن محل توقف داشته باشد .
سرهنگ کشیر افزود : توقف نیز عبارت است از توقف وسیله نقلیه در زمان طولانی ، که ممکن است یک راننده پارکینگ نداشته باشد و وسیله نقلیه خود را در یک محل به مدت طولانی پارک نماید و راننده در پشت فرمان نباشد . 
وی گفت : به اندازه کافی پارکینگ وجود ندارد که امید است با حمایت دست اندرکاران به پارکینگ های سطح شهر افزوده تا جای بیشتری برای پارک خودروها فراهم گردد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۳۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۶     ساعت: ۱۳ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024