صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در راستای افزایش ایمنی تردد عابرین و خودروها انجام شد:

نصب علائم و تجهیزات ترافیک در معابر مورد نیاز منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در معابر سطح منطقه، گفت: به همین منظور طی روزهای اخیر تابلو خطرتصادف در مسیر شمال به جنوب پل یارجانی بعد از پل عابر پیاده، تابلو خطرتصادف در مسیرشرق به غرب بزرگراه چراغی مقابل مترو زمزم واقع در ناحیه ۳ نصب شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در سطح معابر منطقه، گفت: نصب و تجهیزات ترافیکی یکی از مولفه های افزایش ایمنی تردد شهروندان و بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات است.
شهردار منطقه 17 تصریح کرد: در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای دارد؛ به همین منظور طی روزهای اخیر تابلو خطرتصادف در مسیر شمال به جنوب پل یارجانی بعد از پل عابر پیاده، تابلو خطرتصادف در مسیرشرق به غرب بزرگراه چراغی مقابل مترو زمزم واقع در ناحیه 3 نصب شده است.
سیفی اظهار کرد: علاوه بر نصب تابلوهای فوق، تابلو هدایت مسیردر دوراهی قپان خیابان عابدین ثمرین، تابلو هدایت مسیر خیابان امامزاده حسن و میدان مقدم در ناحیه سه با هماهنگی معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه و عوامل اجرایی ترافیک ناحیه 3 اجرا شده است.
وی گفت: عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به طور مستمر پیگیر تعویض تابلوهای فرسوده یا تابلوهایی که در اثر تصادف دچارمشکل شده اند، است؛ همچنین در معابری که نیاز به نصب تابلوهای مجدد جهت افزایش ایمنی هست نیز این اقدام انجام می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۴۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۶     ساعت: ۱۳ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024