صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نسیم حرم و از سرگذشت پر بازدید ترین و پر نشرترین برنامه های سیما شد

طبق تحلیل داده کاوی معاونت فضای مجازی ، هم در بخش پرنشرترین و هم در بخش پربازدید ترین و بررسی های عمیق تحلیلگران شبکه اجتماعی از برنامه های شاخص رسانه ملی در ایام محرم در شبکه های اجتماعی و‌پیام رسان های داخلی برنامه های نسیم حرم و از سرگذشت به ترتیب ۴۹ و ۳۰ میلیون بیشترین بازدید را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شبکه نسیم، همچنین بر اساس میزان انتشار محتوا نیز برنامه های ازسرگذشت و نسیم حرم نیز پس از برنامه حسینیه معلی رتبه دوم و سوم را به ترتیب برای میزان انتشار محتوا بدست آوردند.

‎لازم بذکر است شبکه نسیم فقط یک، برنامه محرمی نداشت و در ساعات روز مخاطبین می‌توانستند برنامه‌ای با سبک و سیاق مختلف و فرم‌های متفاوت با محتوای عاشورایی ببینند.
‎شبکه نسیم از شانزدهم تیرماه و یک روز قبل از شروع ماه محرم، جدول پخش خود را عوض کرد و برنامه‌های تولیدی جدید از جمله سری جدید «از سرگذشت»، «مجلس واقعه»، «نسیم حرم»، «آن لحظه»، «من حسین(ع) را دوست دارم»، «نسیم آوا» و «با حسین(ع) حرف بزن» به مخاطبانش ارائه داد.

 برنامه از سرگذشت به تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری، کامران شهریوری و اجرای علی اکبر قلیچ هر شب ساعت۲۱ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود. این برنامه در دو شب با مطرح کردن سوژه اجتماعی و در قسمت دوم با حضور یک اهالی هنر زندگی خودش را مطرح کرده و در جایی که نقطه عطفی با سوژه اجتماعی دارد به قسمت دوم برنامه اضافه می شود.

همچنین برنامه نسیم‌ حرم نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا خوش بیان با اجرای مصطفی امامی  هر شب ساعت یک بامداد از شبکه نسیم به روی انتن رفت. این برنامه با حضور مداحان معروف و گفت و گو با مادران شهید از شبکه نسیم پخش شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۴۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۶     ساعت: ۱۳ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024