صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید سید محمد نقیب از دو مرکز ساماندهی و نگهداری بانوان آسیب دیده اجتماعی

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به اتفاق تنی چند از مدیران و معاونین این سازمان از مرکز نگهداری معتادین متجاهر (زنان) و همچنین مددسرای بانوان منطقه ۲۲ بازدید کرد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، نقیب در این بازدید ابتدا به مرکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۵ منطقه ۲۲ سرزد و آخرین وضعیت ساماندهی زنان گرفتار اعتیاد در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

  مهندس نقیب در گفتگو با برخی از مددجویان و مددکاران این مرکز شنونده مشکلات آنها بود و دستوراتی را نیز در این زمینه برای حل این مشکلات صادر کرد.

 سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران سپس به مددسرای منطقه ۲۲ ویژه بانوان رفت تا از نزدیک نحوه خدمات رسانی به افراد آسیب دیده و بی‌خانمان در این مرکز را مورد ارزیابی قرار دهد.

 نقیب ضمن صحبت با مدیران این مرکز، با یکی دو تن از مددجویان بی خانمان هم صحبت شد و شنونده درد و دل های آنها پیرامون وضعیتشان شد.

 بازدید از یکی از زیرساخت های نیمه کاره در منطقه ۲۲ به اتفاق خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه از جمله دیگر برنامه های نقیب در این بازدید بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۵۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۶     ساعت: ۱۵ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024