صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

اجرای رای کمیسیون ماده صد در محله تهرانپارس منطقه۸

در راستای احقاق حقوق شهرداری و شهروندان، رای کمیسیون ماده صد در محله تهرانپارس ناحیه یک اجرا شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ محمدباقر کحالی شهردار ناحیه ١ از اجرای رای کمیسیون ماده صد در محدوده محله تهرانپارس با اخذ دستور قضایی و حضور عوامل اجرایی ناحیه یک خبر داد.

وی در خصوص جزئیات اجرای این رای گفت: موضوع رای مربوط به تغییر کاربری ۷۰۰ مترمربع از یک ملک مسکونی و استفاده تجاری مالک از فضای پارکینگ، ساخت انباری و سرویس بهداشتی غیرمجاز در مشاعات حیاط، تبدیل چهار واحد مسکونی به اداری و همچنین تبدیل زمین بازی این ملک در زیر زمین به باشگاه بوده که تمامی موارد  طی پیگیری‌های مداوم  و مستمر تخلفات ساختمانی ملک مذکور بررسی شد.

کحالی افزود: در اجرای این رأی واحدهای مسکونی تغییر کاربری یافته به اداری توسط مالک از طرف شهرداری پلمپ شده و همچنین پارکینگ مذکور تخلیه و بنای غیرمجاز ساخته شده توسط همکاران شهرسازی و عوامل ناحیه تخریب به صورت مستحدثات قبلی بازگشت.

شهردار ناحیه یک منطقه خاطر نشان کرد: بنا به تاکید شهردار محترم منطقه و در راستای احقاق حقوق شهروندان و شهرداری، با همکاری و تعاملات ادارات و واحدهای ذیربط، اجرای احکام موضوعات مرتبط با تخلفات ساختمانی و آراء کمیسیون ماده صد، با جدیت پیگیری خواهد شد و این روند به طور پیوسته و مداوم در سطح محلات ناحیه یک ادامه دار خواهد بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۹۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۸     ساعت: ۱۴ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024