صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رادیو صبا« ساده و صمیمی» در سوگ امام سجاد(ع)

رادیو صبا به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام با پخش دلگویی‌های مردمی در ویژه برنامه ساده و صمیمی با مخاطبان همراه و همدل می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو صبا،  «ساده و صمیمی» عنوان یکی از ویژه برنامه‌هایی است که به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام تقدیم مخاطبان می‌شود.
این ویژه برنامه با بیان ویژگی های اخلاقی این امام بزرگوار به گرامیداشت سالروز شهادت ایشان می پردازد.

آتوسا برهانی نژاد تهیه کننده این برنامه بیان کرد،  «ساده و صمیمی» برنامه مخاطب محوری است که متناسب با رویکرد و مسئولیت رادیو صبا در مناسبت‌های مذهبی همراه مخاطبان می‌شود.
برهانی نژاد افزود: ایام شهادت و مناسبت‌های مذهبی بهترین فرصت برای بیان احساسات غم، ناراحتی و درد و دلها است، ویژه برنامه «ساده و صمیمی» با فراهم کردن یک فضای صمیمی فرصتی برای درد و دل و گفتگو مخاطبان باامامان بزرگوار فراهم می کند.
 شنوندگان می توانند زمان پخش برنامه با تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ و ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ دلگویه ها و حرف های خود را به اشتراک بگذارند.
وی افزود: بسیاری از مخاطبان در قالب ارسال پیامک و یا تماس با برنامه با امام خود اده و صمیمی صحبت می‌کنند و درد و دل‌های خود می‌گویند و یا این بزرگواران را اسطه‌ای برای استجابت دعایشان رار می‌دهند.
برهانی نژاد درباره ویژه برنامه شهادت امام سجاد( ع) عنوان کرد، این ویژه برنامه با بیان فضایل اخلاقی این امام بزرگوار همراه مخاطبان می‌شود و این سوال را برای شنوندگان مطرح می‌کند که «شما در هر جایگاهی که هستید چگونه بندگی خداوند را به جای می‌آورید؟»
در همین راستا به گفتگو با شاعران آیینی می پردازیم وهم ارتباط تلفنی با مدیر یک مدرسه استثنایی داریم که درباره انتخاب مسیر بندگی خود و خدمت به دانش آموزان استثنایی برای مخاطبان توضیح می‌دهند.
ویژه برنامه  «ساده و صمیمی» روز چهارشنبه دهم مرداد ساعت 17 به تهیه کنندگی آتوسا برهانی نژاد و اجرای زهرا مدبر همراه مخاطبان می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۲۴۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۱۰     ساعت: ۱۱ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024