صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

عملیات عمرانی نواحی سه‌گانه منطقه۸ در هفته ابتدایی مرداد ماه

در هفته اول مرداد ماه، ۴ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی مکانیزه و دستی و ۸۴۳ متر طول تخریب انهار فرسوده در راستای اجرای بندهای طرح بیست‌گانه خدمت در شهر و پروژه‌های توسعه‌محلی سطح نواحی‌سه‌گانه منطقه انجام شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ در روزهای پایانی تیرماه و هفته اول مرداد ماه، عملیات تراش و روکش آسفالت معابر در محدوده میدان شقایق بزرگراه شهید باقری، بن‌بست ولیعصر در میدان نخجیر در محله دردشت و مدرسه سروش در ۴۶ متری به متراژ ۱۸۰۰ مترمربع و مصرف ۱۹۰ تن آسفالت در ناحیه یک اجرایی شد.
در ناحیه۲ نیز عملیات روکش آسفالت در خیابان ملایری به متراژ ۲ هزار متر مربع با مصرف ۲۶۴ تن آسفالت و ناحیه ۳ با اجرای عملیات عمرانی آسفالت در بزرگراه امام علی (ع)، خیابان حسنی در محله سبلان و خیابان ابراهیم‌نژاد بن‌بست سهرابی و خداشناس با مصرف ۳۰۰۰ تن آسفالت به متراژ ۱۷۸۰ متر مربع انجام شده و ادامه دارد.
عملیات عمرانی تخریب انهار فرسوده و هدایت آب‌های سطحی با کانیوسازی و احداث نیم‌جوی در شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری زیر پل دور برگردان و معابر یعقوبی در محله دردشت، آیت‌اله خوشوقت، میدان ۳۳در محله مدائن و خیابان لادن به متراژ ۴۰۰ متر طول در سطح ناحیه یک اجرایی شد.
در ادامه نیز عملیات اجرای اصلاح هندسی و راستگرد در خیابان شهید آیت محدوده چهارراه تلفن‌خانه ناحیه۲ به متراژ ۶۵ مترطول انجام شد. همچنین در محله کرمان خیابان الیاسی و گلبرگ غربی و خیابان ابراهیم‌نژاد بن‌بست سهرابی و خداشناس عملیات تخریب  و احداث کانیو کتابی به متراژ ۲۱۰۰ متر طول در ناحیه ۳ انجام شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۲۴۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۰     ساعت: ۱۱ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024