صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به زودی:

مرکز کارآفرینی و استعدادیابی کودکان منطقه ۱۷ افتتاح خواهد شد

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به پروژه ساخت مرکز کارآفرینی و استعدادیابی کودکان منطقه، گفت: ساخت این پروژه مراحل نهایی خود را می گذراند و ان شالله در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری و افتتاح آن خواهیم بود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به پروژه ساخت مرکز کارآفرینی و استعدادیابی کودکان در منطقه، گفت: با توجه به وجود استعدادهای خوب در کودکان و نیاز این منطقه به وجود مرکز کارآفرینی و استعدادیابی کودکان، کارهای مطالعاتی و نقشه این مرکز از سال 1401 آغاز شد.
شهردار منطقه 17 افزود: در همین راستا و پس از انجام مطالعات لازم، اجرای ساخت چنین پروژه ای از همان سال آغاز شد.
سیفی تصریح کرد: این مجموعه با زیربنایی بالغ بر هزار متر مربع می باشد. اقداماتی که طی ماه های گذشته جهت ساخت این پروژه انجام شده شامل اجرای پانل های داخلی، نصب سقف کاذب، اجرای سرامیک کف، سرویس های بهداشتی و حمام، لوله کشی آب سرد و گرم و حفرچاه فاضلاب و غیره بوده است.
وی اظهار کرد: با توجه به پیگیری های مجدانه مدیریت شهری و معاونت فنی و عمرانی منطقه، این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی 85 داشته است و ان شالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری رسیده و افتتاح می شود.
شهردار منطقه 17، گفت: اقدامات نهایی این پروژه شامل نصب شیرآلات و تجهیزات مرتبط با تاسیسات و روشنایی و یکسری موارد دیگر باقی مانده است و ان شالله طی ماه های پیش رو، با افتتاح این مجموعه شاهد رشد و بالندگی کودکان با استعداد منطقه خواهیم بود.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۲۵۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۱۰     ساعت: ۱۴ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024