صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «مشاهیر هنر ایران» در باغ موزه قصر برگزار می شود

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «مشاهیر هنر ایران» به کیوریتوری هلیا سلمانی در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

به گزارش‌ جهانی پرس از روابط عمومی باغ موزه قصر، این نمایشگاه با نمایش بیش از ۱۰۰ اثر هنری از اساتید و هنرمندان سراسر کشور، روز جمعه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر افتتاح می شود و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.
در بیانیه این نمایشگاه آمده است: هنر در ستایش هنر، حالا در نمایشگاه «مشاهیر هنر ایران» متبلور است. عرصه‌ای آزاد برای آنان که بزرگان هنر از هر دورانی را قدر دانستند و یادشان را با ضرب قلم‌مو و نبض دوربین به تصویر کشیدند. عرصه‌ای آزاد برای هر سبک و تکنیک و متریالی که برخاسته از اراده هنرمند باشد؛ حال چه هنر پرتره و چه هنر فیگوراتیو. خواه استادی تمام و خواه هنرآموزی ناتمام که در کنار هم به یک هدف گرد آمدند و بیش از یکصد اثر از جهان هنرهای تجسمی را بر چاردیواری باغ موزه قصر به تماشا گذاشتند. در گرمای تابستان ۱۴۰۳، چه خنکایی بهتر از نمایشگاهی که هنر میدانش باشد و هنرمند میدان‌دارش، که هنر قافله‌اش باشد و هنرمند قافله‌سالارش.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه به باغ موزه قصر به نشانی انتهای خیابان شهید مطهری، خیابان شهدای ناجا مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۶۵۷۴۰۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۴۴۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۱۹     ساعت: ۱۵ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024