صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

امضای صورتجلسه همکاری مشترک با دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران

صورتجلسه همکاری مشترک نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران و دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با حضور “محمدجواد خسروی پور” رئیس نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران و “علی اصغر پور عزت” رئیس این دانشکده و مدیران و معاونین نهاد امضا شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران، “خسروی پور”: این صورتجلسه همکاری مشترک در راستای اتخاذ سیاست ها، تدوین، تصویب و اجرای برنامه هایی در راستای هم افزایی و تقویت حضور جامعه دانشگاهی در یاری به تصمیم سازی در حیطه وظایف نهاد و بسترسازی مشارکت تشکل یافته دانشگاهیان با این مجموعه تنظیم شده است.
این تفاهم نامه، برنامه ریزی و هماهنگی در جهت همکاری شبکه ای و تخصصی جامعه دانشگاهی در برنامه ریزی توسعه شهری تهران، ایجاد زیرساخت های لازم به منظور توسعه فرهنگ مشارکت هدفمند و سیستمی دانشگاهیان در فرآیند راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران است.
همچنین تشکیل کمیته مشترک به منظور برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت در راستای محقق کردن اهداف، تسهیل و زمینه سازی انجام تعهدات طرفین از جمله اهم اهداف این صورتجلسه همکاری مشترک است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۴۸۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۰     ساعت: ۱۸ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024