صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

اعزام اولین گروه از اتوبوس‌های شرکت واحد تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین



نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق گفت:گروه اول ناوگان اتوبوس‌های شرکت واحد تهران امروز ۲۲ مرداد پس از برگزاری مراسم بدرقه به سمت کشور عراق حرکت می‌کند.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق گفت: خدمات حمل و نقلی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از مرز مهران تا عمود ۶۶۲ در مسیر نجف به کربلا به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

مهدی علیزاده افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و افزایش گرما در ایام اربعین، ناوگان اتوبوسرانی مجهز به سامانه سرمایشی خواهد بود. مسئول عملیات و پشتیبانی حمل و نقل مرزی اربعین حسینی تأکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار عوامل امداد و فنی و همچنین تأمین قطعات و تجهیزات فنی در این زمینه انجام شده است.

نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق با اشاره به صدور دستور اعزام ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین گفت:گروه اول ناوگان امروز ۲۲ مرداد پس از برگزاری مراسم بدرقه به سمت کشور عراق حرکت می‌کند و موضوع تأمین سوخت در زرباطیه و عمود ۶۶۲ با استقرار جایگاه سوخت نیز در حال پیگیری است.

مهدی علیزاده گفت: تمامی تلاش‌ها به منظور تسهیل سفر زائران و فراهم کردن شرایط مناسب برای آنان در ایام اربعین حسینی صورت می‌گیرد و مسئولان در تلاشند تا بهترین خدمات را به زائران ارائه دهند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۵۶۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۲     ساعت: ۱۰ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024