صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مدیر عامل پست: راهی جز هوشمندسازی پست نداریم

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: برای کاهش هزینه‌ها و کاهش نیروی انسانی هیچ راهی جز هوشمند سازی پست نداریم.

به گزارش جهانی پرس _محمود لیایی در مصاحبه با صداو سیما، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شرکت پست همچنان زیان ده است؟ افزود: خوشبختانه سال گذشته از حالت زیان دهی خارج شدیم و توانستیم به نقطه سر به سر برسیم و امیدواریم با توجه به افزایش هزینه‌ها و تورم موجود، این مسیر ادامه پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های دولت چهادهم در بحث واقعی سازی تعرفه‌ها و کمک به هزینه تمام شده شرکت پست با توجه به این که شرکتی درآمد هزینه است و بودجه دولتی ندارد بتوانیم در مسیر سودآور شدن حرکت کنیم.معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مهم‌ترین اولویت کاری پست در دولت چهاردهم افزود: خوشبختانه ریل گذاری خوبی صورت گرفته و نهضت هوشمند سازی در پست آغاز شده است و باید مدیران بعدی از این مسیر تبعیت کنند.

لیایی افزود: چاره‌ای جز بحث هوشمند سازی در شرکت ملی پست نداریم ما برای کاهش هزینه‌ها و برای استفاده کمتر از نیروی انسانی و با توجه به تکرارپذیر بودن فرآیند‌های پستی ملزم هستیم از هوشمند سازی نهایت استفاده را بکنیم و شاید مدیران بعدی هم تفاوت روش‌هایی داشته باشند، اما قطعا باید از تحول دیجیتال و هوشمند سازی نهایت استفاده را کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۶۶۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۴     ساعت: ۱۲ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024