صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
به مناسبت اولین سالگرد آسمانی شدن سردار«سید علی صنیع خانی» برگزار می شود

یـادمان «یـاد بـاران» در فـرهنـگسرای بـهمن

همزمان با نخستین سالگرد آسمانی شدن سردار مردمی «سید علی صنیع خانی» ویژه برنامه «یـاد بـاران»، عصر جمعه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، آیین نخستین سالگرد آسمانی شدن سردار مردمی «سید علی صنیع خانی» با حضور مسئولین لشگری و کشوری، مدیران شهری و خانواده های معظم شهدا، جمعه 26 مرداد ماه 1403 از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در سالن سینما تراس چاپلین فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
سخنرانی حجت الاسلام ناصر نقویان و سردار حسین علایی درکنار پخش ویدیوکلیپ هایی از زندگینامه و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مرحوم شادروان سردار سید علی صنیع خانی با موضوع راه اندازی و تاسیس موسسه همیاران رشد نازی آباد و برپایی جلسات خانگی تفسیر قرآن کریم و مثنوی مولانا، بخش های اصلی این مراسم خواهد بود.
گفتنی است، زنده‌یاد سردار سید علی صنیع خانی، فرزند سید موسی و از فعالین انقلابی علیه رژیم شاه در سال 1328 در قم و در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود، در سال 1338 به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد، و در محله نازی آبادکودکی را پشت سر گذاشت.
این پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس برادر ارشد شهید سردار سید محمد صنیع خانی، بنیان‌گذار و فرمانده ترابری سپاه پاسداران انقلاب و از اولین مسئولین کمیته و سپاه در جنوب تهران بود. او پیش از انقلاب به آموزش و رسیدگی به دانش‌آموزان مستضعف جنوب شهر و خانواده‌های آنان می پرداخت و تا آخرین روزهای زندگی پر برکت خود در قالب تاسیس یک مؤسسه مردم نهاد به این‌کار ادامه داد. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه 1402پس از تحمل رنج جراحات شیمیایی در دوران دفاع مقدس، دار فانی را وداع گفت.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، سالن سینما تراس چاپلین فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۷۱۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۵     ساعت: ۱۷ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگ و هنر       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024