صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

سن شناسنامه ایی با سن و سال حقیقی شما فرق دارد

برای تمام افراد چه زن ، چه مرد مهم است که جوان تر از آنچه که هست نشان دهند. یعنی سن شناسنامه ایی با سن فیزیکی افراد حتما نشانه های از سلامت رو به ما نشان داده و گوش زد میکنید که در چه حالتی قرار داریم و آیا از بدن خود به نحو احسن استفاده کرده و میکنیم و یا به آن بی توجه هستیم.

به گزارش جهانی پرس، علیرضا خزلی کارشناس ارشد مدیریت ورزشی ، امکان دارد سن شناسنامه شما فردی جوان و با نشاط را در ذهن تجسم کند در حالی که شما در حقیقت فردی خموده و ناتوان هستی در حالی که دچاره مشکل خاصی هم نیستی ، قدرت زیادی نداری ، از  انعطاف پذیری خوبی برخوردار نیستی و حتی حس یک بازی ساده را هم نمیشود در شما ایجاد کرد.
عکس این مطلب هم صادق است .
 یکی از عواملی که میتواند به ما کمک کند که به قابلیت های فیزیکی خود بی افزایم ، داشتن تحرک بدنی کافی و مستمر میباشد .
داشتن یک برنامه منظم و البته در حد توان شما برای مدت سه ماه میتواند به شما کمک شایانی در ارتقا سطح سلامت و قابلیت‌های بدنی شما داشته باشد.
تست فوق یکی از چند تست رایج است که نشان میدهد شما در چه وضعیتی از نظر سن  و سال قرار دارید. پس میتوانید با تمرکز بر نتیجه این تست و بدون فشار مضاعف در جهت مخالف افزایش سن شناسنامه ایی حرکت کرده و این روند را کاهش هم  دهید .
سنجش و اندازه گیری انعطاف پذیری بدنی ، میزان قدرت نسبت به وزن و قد شما ، استقامت و پایداری بدنی ، شما در مجموع نشان میدهد شما در چه محدوده سنی قرار دارید ،  به شناسنامه خود زیاد توجه نکنید.
قبل از اینکه این تست را انجام دهید و نتیجه ی آنرا ثبت کنید ، چند حرکت نرمشی ساده انجام دهید و سپس در حالی که پاها به اندازه کمی از هم باز هستند بدون خم کردن زانو ها سعی کنید دست ها را به پایین ترین حد ممکن به سمت زمین نزدیک کنید . یادتان باشد در این مراحل نباید فشار زیادی به کمر وارد کنید.
و دقیقا جای که دست ها پا یا زمین را لمس میکند را برای خود ثبت کنید. و از شنبه ورزش را شروع کنید!!
ورزش و فعالیت بدنی با پیگیری و نظم در انجام آن و البته و صد البته با رعایت رژیم غذایی مناسب به شما کمک میکند. تا همیشه بهتر از  آنچه هستید نشان دهید .بله آنچه باعث میشود بهتر دیده شوید ، ورزش و تغذیه منظم و سالم است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۷۹۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۸     ساعت: ۱۳ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024