صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
اکران‌گسترده بنر‌های پرتابلی ویژه اربعین حسینی درسطح منطقه۱۲ تهران

موضوع؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران از تهیه و اکران گسترده بنر‌های پرتابلی با موضوع اربعین حسینی و با شعار«راه قدس از کربلا می‌گذرد» و با طراحی زیبا و چشمنواز درسطح میادین و معابر منتخب در محدوده قلب تاریخی تهران خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، با اشاره به اهمیت همگونی وهمخوانی فضا و سیمای شهری با ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: اداره زیباسازی شهرداری منطقه دوازده نیز با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی، همراه با محبان اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) تلاش می‌کند تا با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، منظر و سیمای شهری با مضامین و شعائر عاشورایی مزین شود.
محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۱۲ تهران نیز درباره اقدامات انجام شده به مناسبت اربعین حسینی گفت: یکی از این برنامه‌ها تهیه و اکران تعداد ۲۶ تخته بنر پرتابلی ویژه ایام اربعین با طرح مصوب سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با شعار ویژه«راه قدس از کربلا می‌گذرد» درسطح معابر و میادین شاخص و پرتردد منطقه دوازده بود که به همت عوامل اجرایی و کارگران این اداره انجام گردید.
صالحی، تصریح کرد: بنر‌های ویژه مراسم اربعین حسینی درنقاطی همچون خیابان‌های بهشت، خیام، صاحب جم، سعدی، نادری، مجاهدین اسلام، بهنام، ۱۷شهریور، کاظمی، مجلس، شاهچراغی، مداحان و میادین امام خمینی(ره)، بهارستان، محمدیه، فردوسی و... نصب و درمعرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۱۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۹     ساعت: ۱۱ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024