صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رویداد «کوله پشتی » به ایستگاه باغ کتاب رسید

رییس فرهنگسرای انقلاب اسلامی از برگزاری رویداد یک روزه « کوله پشتی» در باغ کتاب تهران خبرداد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگ سرای انقلاب اسلامی؛ امیر احسان فر رییس فرهنگسرای انقلاب اسلامی از برگزاری رویداد یک روزه « کوله پشتی » در فرهنگسرای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در ادامه برگزاری رویداد «کوله پشتی » بازدید یک روزه از باغ کتاب تهران همراه با برپایی غرفه ها و کارگاه های تخصصی، جمعه 26 مرداد از ساعت 10 تا 17برگزار شد.
احسان فر در ادامه گفت: نوجوانانی که در دوره مجازی کوله پشتی شرکت کرده بودند،  به صورت حضوری در کارگاه های تخصصی باغ کتاب که با حضور اساتید مطرح برگزار شد، شرکت کرده و بعد از آموزش در قالب پرسش و پاسخ اشکالات خود را حل کردند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
 در حاشیه کارگاه ها، غرفه هایی در حوزه آینده دیجیتالل و هوش مصنوعی برپا شد که شرکت کنندگان به بازدید از این غرفه های پرداختند و به صورت گروهی بازی های پلی استیشن انجام دادند.
رییس فرهنگسرای انقلاب اسلامی در پایان گفت: پس از برگزاری کارگاه های تخصصی و بازدید از غرفه ها، نوجوانان آمادگی برای شرکت در کمپ اردوی 4 روزه را پیدا کردند که از آنان به حضوری ثبت نام به عمل آمد.
به گفته احسان فر؛ رویداد «کوله پشتی» در موضوعات هوش مصنوعی، تولید محتوای دیجیتال، برنامه نویسی و کدنویسی و بازی‌سازی تمرکز دارد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آفلاین، بازدید یک روزه باغ کتاب، کارگاه‌های تخصصی آنلاین و بوت کمپ ۴ روزه از جمله برنامه‌های این رویداد است.
از میان شرکت‌کنندگان در این رویداد، نوجوانان برگزیده که موفق به گذراندن دوره‌های کامل این رویداد شده‌اند، برای حضور در میدان کسب و کار و انجام پروژه‌های کاری، به نهادها و مراکزی که به این نوع خدمات نیاز دارند معرفی می‌شوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۳۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۹     ساعت: ۱۲ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024