صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

استمرار بازدیدهای کمیته نظارت از مجتمع‌های خدماتی بین راهی استان اردبیل

کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی استان اردبیل با فرا رسیدن ماه آخر تابستان و همزمان با سفرهای اربعین بازدید از این مراکز را تشدید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، معاون گردشگری استان اردبیل از افزایش بازدیدهای کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی در روزهای اخیر خبر داد.
یحیی نجارقابل گفت: با نزدیک شدن به ماه آخر تابستان و افزایش سفرها به مقصد استان اردبیل و همچنین با توجه به قرار گرفتن در ایام اربعین حسینی و رشد چشم‌گیر سفرهای خروجی از استان به مقصد کربلای معلی، بازدیدهای نظارتی از مجتمع‌‎های خدماتی بین راهی استان به منظور رفاه حال مسافران تشدید شده است.
او افزود: این بازدیدها از سوی کمیته نظارت استانی و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر از مجتمع‌های خدماتی بین راهی، مساجد، نمازخانه‌ها، فروشگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌ها انجام می‌شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل تاکید کرد: این کمیته متشکل از نمایندگان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استانداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ستاد اقامه نماز، شرکت نفت و دانشگاه علوم پزشکی است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۴۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۳۰     ساعت: ۱۱ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024