صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری شورای بزرگداشت کنگره شهدای دانشجویان دانشگاه های استان البرز

اولین جلسه شهدای بزرگداشت کنگره شهدای دانشجویان استان البرز با حضور جمعی از مسئولین لشکری و استانی در محل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش جهانی پرس- سید کاوه خاتمی- در ابتدا، سردار سرتیپ پاسدار دکتر داود غیاثی راد به عنوان نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری حماسه دانشجویان در دوران دفاع مقدس، تجلیل از آنان را وظیفه جامعه علمی، دانشگاهیان و همه آحاد جامعه دانست.
دکتر داود غیاثی راد همچنین از برگزاری همایش سلامت جانبازان شیمیایی استان البرز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و با مشارکت دانشگاه بقیه الله و سایر نهادهای مرتبط استان در دیماه سال جاری خبر داد. در همین راستا  دکتر صیادی از آمادگی  دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای برگزاری این همایش  خبر داد .
به گفته  ایشان در طول این دوره آموزشی، سلامت جانبازان شیمیایی استان و خانواده هایشان مورد پایش قرار گرفته و خدمات لازم توسط پزشکان حاذق به آنان ارائه می گردد.
در ادامه جلسه، دکتر کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز طی سخنانی با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، تجلیل از جامعه ایثارگران را وظیفه جامعه علمی کشور ذکر کرد.
دکتر کلانتری در ادامه سخنانش از برنامه ریزی و برگزاری کنگره شهدای دانشجو استان البرز در محل دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین طراحی، مرمت و بازنمایی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را یکی از اقدامات جدی  پیش رو  عنوان کرد.
به گفته دکتر کلانتری طراحی یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد با کمک دانشجویان همین دانشگاه انجام و کلیه المان های اسلامی و حماسی در آن پیش بینی گردیده است.

سردار سرتیپ پاسدار اسلامی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز نیز در این جلسه، از نقش دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی  استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل و بر حمایت این بنیاد از اجرای کلیه طرح ها  در حوزه  ایثار و شهادت  تاکید کرد.

در خاتمه جلسه از دو تن از مادران شهیدان سید حمید جهانبخش و ابراهیم شهبازی با تقدیم  هدیه و اهدای لوح ستاد کل نیروهای مسلح تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است در این نشست ، دکتر صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، رئیس بسیج دانشجویی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده جانبازان شیمیایی ،دکتر مولایی رئیس بسیج اقشار و  متخصصین استان تهران و جمعی دیگر نیز حضور داشتند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۴۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۳۰     ساعت: ۱۱ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024