صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

جدیت پلیس برای توقیف موتور سنگین ها

سرهنگ سعید اکبری معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتورسیکلت های سنگین جزء اضطراب روانی برای رانندگان و آلودگی صوتی چیزی دیگری در بر ندارد .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سعید اکبری از توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در شهر تهران خبر داد و گفت : در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراهها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران ، و با رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در چند روز اخیر ، مشخص شد که 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین مشغول تردد در محدوده بزرگراه بابایی به شکل بسیار خطرناکی می باشند .
وی ادامه داد : با توجه به لایی کشی و سرعت بالای موتورسیکلت های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای دیگر شهروندان متصور بود و با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی پلیس بزرگراههای راهور تهران بزرگ ، این موتورسیکلت های سنگین در همان محدوده متوقف و از ادامه تردد آنها جلوگیری گردید .
سرهنگ اکبری گفت : این 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه بابایی توسط تیم های پلیس بزرگراه پلیس راهور تهران بزرگ توقیف شدند تا بار دیگر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان نشان داده شود . 
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود : توقیف موتورسیکلت های سنگین بدون مجوز و بدون پلاک به خواسته مردم و به دلیل آلودگی های صوتی و بر هم زدن آرامش دیگر رانندگان در اولویت پلیس قرار دارد . 
سرهنگ اکبری ادامه داد : پلیس به محض رویت موتورسیکلت هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد نموده و اینگونه موتورسیکلت ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می نماید .
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موتورسیکلتهای سنگین که با سرعت و انجام حرکات نمایشی امنیت تردد رانندگان را در معابر به خطر می اندازند و با جان خود و دیگران بازی می کنند حتما پلیس را با شماره ۱۱۰ در جریان گذاشته تا همکاران بنده پیگیریهای پلیسی خود را در این خصوص انجام دهند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۷۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۳۱     ساعت: ۱۱ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024