صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
شهردار منطقه ۱۶ خبر داد:

خدمت رسانی همه جانبه عوامل اجرایی منطقه در آئین جاماندگان اربعین حسینی(ع)

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ از خدمت رسانی مستمر نیروهای اجرایی منطقه در مسیر جاماندگان اربعین حسینی در محور فدائیان اسلام خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ محمد امین سالاری پور با اعلام این خبر گفت: پس از فضاسازی محیطی مسیر جاماندگان توسط عوامل معاونت خدمات شهری در ادارت فضای سبز و زیباسازی در محور فدائیان اسلام، نصب دوربین‌های ترافیکی به منظور رصد هوشمند در چهار نقطه از خیابان فداییان اسلام حد فاصل میدان شوش تا بزرگراه آزادگان نیز نصب گردید که این دوربین‌ها جهت رصد هوشمند این محور که یکی از شریانهای اصلی منطقه است و همه ساله پذیرای جاماندگان اربعین نیز می باشد می تواند کمک شایانی در برداشت احجام ترافیکی و رصد هوشمند جریان ترافیک سواره و پیاده در این محور باشد.
وی افزود: این محور به طول  حدود چهار کیلومتر آماده پذیرایی از میزبانان از زائرین جاماندگان اربعین حسینی هستند و بیش از ۱۰۰ موکب مردمی شامل غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی برای زائرین در این محور آماده خدمت‌رسانی هستند.

سالاری پور در پایان اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نیروی کارگری اعم از خدمات شهری،  فضای سبز و پسماند خشک در دو شیفت یکی از ساعت ۵ صبح تا ۱ بعد از ظهر و دیگری از ساعت ۱۳ تا پایان مراسم به جاماندگان اربعین حسینی، خدمت رسانی خواهند داشت.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۹۴۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۳     ساعت: ۲۲ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024